Find yourself!

lauantai 1. kesäkuuta 2013

Joskus numerot tekevät ihmisen niin onnelliseksi, ne pienetkin.

Tänään sitten Jonne valmistui ammattikoulustaan ansioikkaan keskiarvon kera: 2,8. Huikeeta! Hauskaa tästä tekee se, että kyseessä on eniten myöhästymisiä, toiseksi eniten poissaoloja ja muistaakseni myös 0 tehtyä kotitehtävää omaava jätkä siinä porukassa. Huhhuh, ei toimis mulla tuo opiskelutaktiikka.

Emme juhlistaneet asiaa kovinkaan merkittävästi, vielä. Ukkohan haahuilee tälläkin hetkellä pokehommissa tuolla kaupungin puolella, samoten huomenna joten herkuttelemme sitten varmaan sunnuntaina. Olihan minulla kuitenkin pieni yllätys odottamassa, ja kävi täällä muutama Jonnen ystäväkin kahvittelemassa, jotkut lahjankin kera.


Ja minä sain yllättäen olla kamera kädessä ikuistamassa tätä näkyä.
Huokaisen yhä syvään, kun ajattelen miltä tuo mahtoi näyttää sen juhlapukuisen kansan keskellä noissa kamppeissa.. No, onneksi siellä oltiin jo Jonnen tempauksiin totuttu sen kolmen vuoden aikana..



Viikko on mennyt koeviikon rutiinien mukaisesti ja Oyssissa sekä tkssa maatessa vuoron perään migreenin vuoksi. Muutto sujui leppoisasti ja avaimetkin tänään luovutin. Tiistaina sitten olisikin aika suunnata kohti kotimaisemia ja sääskiä. Kollinpenikkaakin on jo hirmuisa ikävä, se kun jäi äidin hoiteisiin jonka kanssa kävi mutkan leikkuupöydällä. Miehuus lähti, saa nähdä kuinka vihaa minua kun sinne menen. 

Tätä minä rakastan kesässä..
Uuden puhelimenkin kanssa on tullut tapeltua ja myrskyisän alun jälkeen olen rakastunut tuohon lätyskään. Qwertyn puuttumiseenkin alkaa pikkuhiljaa tottua.. Ehkä tästä yhteisestä taipaleesta tulee ihan maittava. Seuraavaksi olisi opettelussa bloggerin mobiilisovelluksen käyttö.. Kiroamista luvassa, olen kuullut että kuvanlisäys on sillä vielä hermoja raastavampaa kuin normaalisti tietokoneella.




Huomenna sitten olisikin vuorossa ensimmäisen vuoden tokareiden haku ja ystävien lakituksen katsominen sekä reissu Ouluun Jonnen kanssa. Voi kumpa sää olisi yhtä hyvä kuin tänäänkin.. Pärrän kyydissä istuminen vesisateella ei nimittäin kuulu lempipuuhiini, varsinkaan jos on ollut edeltävät viikot kipeänä.

Nyt alankin valmistautumaan työn raskaan raatajan kotiinpaluuseen ja menen tiskaamaan!
-Em





Ei kommentteja: