Find yourself!

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Menetys.

Miksi juuri nyt?

Yksi parhaista ystävistäni muuttaa pois, jonnekkin 12 tunnin ajomatkan päähän, eikä halua edes puhua minulle! Tuntuu kuin veitsi olisi työnnetty suoraan vatsastani läpi. Tuntuu pahalta kuulla tuollaisesta muualta, ja varsinkin siitä ettei minulle haluta puhua.. Onneksi minulla on vielä muutamia ystäviä, jotka ovat tukenani/joiden tukena voin olla tässä asiassa, jotka kuuntelevat ja auttavat minua selvittämään tunteitani.. Kamalin tapa herätä on se, kun tulee puhelu ja sitten saa kuulla että huomenna ystävä muuttaa pois. Sitä vaan ei voi käsittää..

Kaiken lisäksi vielä on ongelmia parin muun ystävän kanssa, tuntuu että voiko tämä olla edes mahdollista..
Ikävöin kaikkia ystäviäni, joiden kanssa välit ovat viilenneet, ja etenkin sitä, joka on poissa keskuudestamme.
Haluaisin korjata välit muiden ystävieni kanssa, mutta pelkään pahoin että se ei tule onnistumaan ;l

Hei Sinä,
Minne katosi ne sanat; ollaan yhdessä ikuisesti, tätä ystävyyttä ei voi rikkoa kukaan?
Ikävöin sinua, miksi sinun pitää lähteä, mikset voi selittää minulle? En halua menettää sinua..

Hei Sinä,
Muistan kyyneleesi, anelevan äänesi: "Sä oot tärkee mulle, en haluu menettää sua, oikeesti.."
Muistan pitkän halauksesi, anteeksipyyntösi ja sen, kun sanoit että pyydän aina turhaan anteeksi.. Muistan naurusi, muistan kun säikäytit aina minut. Muistan pitkät puhelut, muistan ne tekstiviestimaratoonit joiden takia laskusi nousi usealla kymmenellä eurolla.. Muistan ilmeesi kun sanoin jotain mielestäsi omituista. Muistan kaikki lempinimet, mitä sinä annoit minulle. Muistan paperilaput, joita läheteltiin.
Minne sinä oikein katosit, olet kuin eri ihminen, ihankuin en tuntisi sinua enään.. Mitä oikein tapahtui?

Hei Sinä,
Muistan naurusi, naljailusi ja kaikki ne järjettömät puheet, suunitelmat mitä suuniteltiin.
Muistan kun sanoit minua pieneksi ja mitättömäksi, ja ihmettelit mitä oikein teet minun kanssani, miksi minä oikein välitän sinusta.
Muistan kun sanoit, että en voi pelastaa sinua, koska sinussa ei ole mitään pelastettavaa, enkä saisi välittää sinusta, koska kukaan muukaan ei välitä. Olit väärässä, sinua kaivataan, minä kaipaan sinua. Miksi sinun piti lähteä? Pääsit sinne minne halusitkin.. En olisi halunnut kuulla vanhemmiltasi että olet poissa.. En olisi halunnut kuulla sitä keneltäkään..

Hei Sinä,
Olet nyt armeijassa, mutta kun pääset lomille, toivon että näemme pian. Siitä on liian kauan, ja minulla on ikävä sinua, olet tärkeä minulle. Emme ole puhuneet paljoa viimeaikoina, ja se harmittaa minua.. Toivottavasti näemme pian taas..Haluan taas että puhuisimme paljon ja kauan, tuntuu että nykyään se on mahdottomuus.. Se on niin vaikeaa.. 


Minulla on ikävä teitä kaikkia, ihan hirmuisen kova ikävä.. <3 Olette kaikki tärkeitä ystäviä minulle..

Yhtä en voi saada takaisin vaikka kuinka haluaisin.. Haluan korjata muiden kanssa kaiken ennenkuin on myöhäistä..

Tänään sitten vähän angstimista, joku päivä kirjoitan Ruotsin ja Tanskan reissusta, ja siitä, kuinka tilasin tänään itselleni uuden kitaran. Siihen asti..

Ei kommentteja: